Gå til innhold

Tungt å ikke kunne dele det med noen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vanligvis en veldig åpen og ærlig person, og er så lykkelig som jeg aldri har vært før. Har jo bare lyst til å skrike ut til alle at jeg er gravid. Er jo litt tidlig å si det i tilfelle noe skulle skje, men jeg har så lyst til at alle skal få vite det nå!

Andre som føler det samme...eller er det bare jeg som er litt rar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, jeg forstår godt hva du mener... Men tro meg -Det går faktisk fortere enn du tror :-)

Hang on, og lykke til!

Skrevet

Vi brydde oss ikke med å vente vi da :) Vi sa det når vi fant det ut, 5 uker på vei! Vi var jo helt i sjokk og så utrolig stolte, familien har virkelig ventet på dette, så vi ville glede de.

Det skal sies at jeg har angret litt på vår spontane reaksjon som var å rope det ut, for plutselig begynte de å skryte til bestemødre, tanter, venninner osv. Selvfølgelig gjorde de det i all fortrolighet, men plutselig visste "alle" det. Så vær glad dere ikke har sagt det til så mange, det blir fort slik at "alle" vet det. Det kan føles som et press egentlig, men samtidig så er det utrolig godt å kunne snakke med de, få omtanke og gode råd :)

Skrevet

Jeg vil gjerne si det, men partneren min vil vente....så får vel prøve å smøre meg med tålmodighet da...men venter ikke lengre en til uke 8/10 altså :)

Skrevet

Med de 3 første har jeg sagt det med en gang. Hvorfor vente egentlig?

Men hvis frykten er å miste, eller du har gjort det før. Kan du jo vurdere hvem du også vil ha trøst av. De kan du jo fint fortelle til...

Eneste grunnen til at jeg ikke sier noe denne gang, er pga jobb og barna mine. Vil de skal være de første men ikke måtte vente så lenge.... Så skal si det i januar til de. Men er allerede begynt å tenke at februar er tidsnok...

Skrevet

Har lyst til å rope det ut jeg og for jeg er så lykkelig med lille baby i magen :)

Men har vært fast bestemt på det lenge at jeg ikke skulle si det til noen, selvsagt min og hans nærmeste vet det jo men inegen fler. Skal klare å holde meg lengst mulig. Det kommer et tidspunkt der det kan bli for mye mas rundt det og hvis man forteller det for tidlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...