Gå til innhold

den beste samboeren


Min første 2012

Anbefalte innlegg

Jeg er så overlykkelig over den fantastiske samboeren min<3 Han er spesielt flink til å få meg på godt humør igjen om mine humørsvingninger tar overhånd, og her om dagen når jeg ikke fant headsettet til ipoden svarte han bare: men kjære deg, du trenger ikke musikk på toget nå som du ikke reiser alene lenger :)

 

*sukk*!

 

gleden er også stor over at han gleder seg minst like mye til dette som meg, og han har også gått til innkjøp av den svenske boken: grattis, du skal bli pappa :)

 

Livet føles perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig å ha en støttende samboer. :-)

 

Min er også veldig snill, omtenksom og beskyttende ovenfor meg.

Det er vår første lille gull, så alt er jo veldig nytt, og til tider litt barnslig spennende :-P

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en søt kommentar :) Fikk en liten tåre i øyekroken nå gitt. Herlig når mennene er så støttende!

 

Min er også veldig begeistret over alt som skjer! Han vil være med på alt :) Og er veldig flink til å ta hensyn når det kommer til hormoner og varierende matlyst. Han så litt rart på meg her om dagen da jeg spurte om en skive med leverpostei, og når han kom med den ville jeg heller ha ei med bare smør :P Hehe <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlige menn vi har!! Smiler bredt når jeg leser :) Min ringte meg fra jobbreisen å bare får å si "Nå må du gå forsiktig vet du, nå har det kommet snø så du må holde deg på bena. Du har ikke bare deg selv å tenke på lenger." hihi

 

De passer på så godt de kan :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...