Gå til innhold

Julegave til mannen? Forsag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldisnet med en kjempesnill mann jeg har lyst til å gi en fin og gjennomtenkt julegave til. Men, jeg er helt totalt blank! Hva nsker du deg til jul spør jeg. Næ... Ingenting, i grunnen. Har jo deg, Lillemor, bønna i magen. Trenger ingenting jeg. Sier han. Men jeg vil jo gi han noe! Forslag damer? Han er særdeles ujålete, så hudkrem er utelukket. Han har helskjegg, barbersaker er dermed også utelukket. Fikk vinterjakke av meg i fjor, så går ikke i år. Spa har han forsøkt, og syntes det var litt kleint. Kjærestetur til Riga i april er han informert om, så går heller ikke. Budsjettet er litt stramt, men rundt tusen kr får jeg til. Håper noen er mer fantasifulle enn meg her ute!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei stilig skjorte som kan brukes til litt av hvert, ullundertøy/ superundertøy, billett for to til en eller annen forestilling på kino/ teater...

Skrevet

Dersom han har iPAD kan du kjøpe et trådløst tastatur til ham, siden den er håpløs å skrive på..

Hvilke interesser har han?

Skrevet

Menn og klokker er noe helt spesielt har jeg merket meg:)) En fin klokke vil han sikkert sette pris på

Skrevet

En god og varm morgenkåpe kan jo være en idè?

Skrevet

Han høres ut som typen som kanskje setter pris på om du strikker sokker eller lue til han i smug.

Skrevet

hadde samme problemet som deg. men jeg kjøpte en kindle (e-bok) til ham, den kule som kun selges i usa gjennom en venninne, og ikke den "vanlige" som selge her i europa.

Da kunne jeg kjøpe skjermbeskytter til den, samt en hudwrap til den så den ligner mer på en bok. Men min mann leser mye...

hva med dvdboksen til en serie har liker? årsabonnement på tv2 sumo for å se fotball eller til spotify hvis han liker musikk?

Årskort på kampene til favorittlaget? noe tilleggsutstyr til en hobby han allerede har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...