Gå til innhold

Har jeg gjort noe galt...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familien til barnefar og barnefar tar ikke kontakt med datteren vår, kan dette ha noe med meg å gjøre? Har sett henne en gang og de var en uke etter føsel?

Jge vil så gjerne at hun skal ha god kontakt med begge siden av familien.

Hva kan være grunnen til dette? Jge har prøvd å ringe han, men ingen tar tlf... Er i sjokk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når dere ikke er i et forhold har du dessverre ingen garanti for oppfølging og interesse, heller ikke fra barnefars slektninger.

Skrevet

Øøøøøh..du må kanskje legge ut litt mer informasjon her? Har du vært sammen med barnefar i det heletatt?

Skrevet

Jeg har vært i situasjon der jeg var GIFT med barnefar. Hans familie lot som de var veldig engasjert i barna. Med en gang jeg flyttet fra den utro og psykopatiske jævelen, kuttet han og hans familie ungene helt ut. Det har selvfølgelig ingenting med meg å gjøre at jeg brøt ut av destruktivt forhold, men for ham som allerede hadde et skilsmisse bak seg i samme bygd, var det enormt nederlag og tap av sosial status, og samme for familien. Må tilføye at han nesten med en gang fant seg ei jente som var 25 år yngre ifra Thailand som erstatning for familien han kuttet ut. Hun ble tatt imot med åpne armer av barnefars familie, siden hun var hjemmeværende husmor som oppvartet mannen 24/7 og holdt kjeft (de likte ikke at jeg hadde høyere utdanning enn eksmannen, karriere, jobb og egne meninger).

Så mest sannsynlig, har det ingenting med deg å gjøre, men med bedritne folk på farssiden. Med mindre du har satt skikkelige kjepp i hjula for samværet eller vært ufattelig frekk mot barnefars familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...