Gå til innhold

Informasjon om hodelus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte skolen til sønnen min for en uke siden og gav beskjed om at vi har oppdaget hodelus hos ham, men skolen har enda ikke sendt ut beskjed hjem... Eller kan de ha delt ut lapper til alle untatt ham tro? Jeg synes nå det virker rart jeg... Er jo viktig at ALLE i klassen sjekkes fort! Vi vil ikke ha lus igjen!! Gir ikke skoler beskjed om sånn selv om det bare er oppdaget et tilfelle som jeg vet om? Jeg gav også beskjed tilforeldrene til en nær venn i naboklassen og han også hadde lus så smitten er tydeligvis i omøp. Jeg har panikk for å bli smittet på ny. What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at de har delt ut lapper til alle untatt sitt barn siden dere allerede vet om det og derfor ikke trenger beskjed om dette

Skrevet

Hehehe smittet med hodelus :) Unnskyld at jeg ler litt...men det er vel ingen sykdom..men noe man får...

De har fått lus..liksom!

Skrevet

sender de ikke ut sms til alle foreldre???uansett så ringer du læreren. å hører om det er sendt ut brev. d

Skrevet

Selvsagt heter det smittet av hodelus (en parasitt)... Trodde du det bare kom av seg selv da eller? Forstår ikke hva du stusset på.

Skrevet

Det heter smitte og det er en sykdom når det ungkærer et hode.

Skrevet

Du får kjøpt noe forebyggende på apoteket.

Vi gjorde det sist år, og slapp unna lusa i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...