Gå til innhold

youtube video av en meget slem mamma.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke mulig.

men noen som vet hvordan jeg kan finne resten av programmet kunne tenke meg å se det.

stakkars stakkars barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff ja det var grusomt, men har hørt at hun gjorde det fordi hun ville komme på tv og bli "berømt".....men jeg vet ikke hva som er sant...uansett er hu klin gærn!:(

Skrevet

Hun gjorde visst dette for å bli kjent (komme på Dr. Phil show).

Spiller forsåvidt ingen rolle.

Gutten er adoptert fra Russland og har visst nå blitt fratatt henne (tror jeg det var).

Hun er ikke snill, men veldig veldig dum.

Skrevet

Får vondt inni meg. Fireåringen kom bort og lurte på hva gråtingen var. Jeg sa at det var en mamma som ikke var snill når hun var sint. At hun satt den vesle gutten sin inn i en kald dusj når han var ulydig. Hun var stor i øynene, og var svært glad for at vi ikke gjør sånt mot henne og broren.

Skrevet

08.36??? Hvorfor i all verden viste du det til 4-åringen din?

Er litt på kanten synes jeg!

Glad for at dere ikke er sånn? Skal hun i det hele tatt vite at det er noen som er=har det sånn?

Skal en 4 åring være glad for at du ikke er sånn?

Skrevet

Synest det er greit at barn vet at ikke alle barn har det like godt, både her i landet og i den tredje verden. Eller i Amerika for den saks skyld.

Mine barn vet at de skal si fra hjemme om de er redde voksne, eller om barn de kjenner er redde voksne.

Skrevet

MEN 4 ÅR???????? OMG!!!!

Er du litt...

Skrevet

stakkars gutt.

tårene begynte å trille her nå..

Skrevet

Har lang fartstid fra sosial- og barnevernstjeneste.

Mine barn har alltid vært klar over at det finnes barn rundtomkringnsom ikke har det så godt hjemme. De vet godt at det ikke alltid er sånn at alle foreldre er så veldig flinke, og de vet også at det er slik at slett ikke alle voksne er snille.

Barna mine har også alltid vært klar over at noen barn er veldig syke, at noen er så syke at de kommer til å dø. De vet også at sykdom og ulykker kan ramme foreldre og at det finnes barn som har mistet sine foreldre.

Ser ingen grunn til å skjerme dem fra verden, men sitter jo ikke å messer om dette slik at de skal bli uttrygge, og redde. Noe de heller ikke er. Min yngste er fire år.

De vet jo at det er hjelp å få, og at det er det mamma gjør når hun er på jobben. Hjelper dem sm trenger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...