Gjest cunning stunts Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Hurra hurra, snø alle vegne, digre hauger etter brøyting, hvitt og vakkert, kuldegrader og kos, glade unger og røde neser, nå trenger vi bare litt mer så skal jeg sette sammen sparken og smøre ski. Hurra for ordentlig vinter, endelig!
mandel i grøten Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Velkommen etter! Vi er på tredje dagen, og i dag er iskaldt, klart og snøtunge trær. Minner om måneformørkelse på lørdag http://astro.viten.no/ for de av oss som synes slikt er festlig;-)
Gjest cunning stunts Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Vinter er lekkert! I kveld skal jeg teste skiene på en eller annen dertil egnet skogsbilvei, og jeg spår at jeg ikke blir alene om det heller. Oj, sjekker ut måne på lørdag, takk. Har du forresten en idiotsikker og supergod smultringoppskrift? Hadde verdens beste men finner ikke oppskriftsboka mi noe sted.
mandel i grøten Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Ingen guru på smultringer dessverre. Har ikke spist siden jeg var liten og kjøpte sammen med morfar hos smultringmannen utenfor CC i Drammen. Hjelp må være 35 år siden iallefall;-) Men har gamle kokebøker man sikkert kan finne en i hvis du tør uprøvd?
Gjest cunning stunts Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Nja... orker ikke gjøre flere enn ett forsøk egt, så noen andre burde ha utprøvd dem først.. ellers takk! Mulig jeg må innse at innen neste jul må jeg gå gjennom alt i kjelleren på jakt etter delene av jula jeg ikke finner i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå