Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Ja. Jeg holder på hemmeligheter om andre og siden det ikke er mine hemmeligheter så deler jeg dem ikke med noen. Jeg har også noen hemmeligheter for meg selv som jeg ikke ønsker å dele med noen. Ikke farlige eller skumle hemmeligheter, men små ting som bare er mine;)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Ja, forteller feks ikke andres hemmeligheter til andre.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Herregud, selvfølgelig forteller jeg ikke alt til mine venner uansett hvor gode de er. Jeg er ikke idiot. Noe trenger jeg jo å ha for meg selv. Jeg hadde ledd høyt og rått oppi trynet på venninna mi om hun kom og kjeftet på meg fordi jeg ikke delte ALT med henne.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Den eneste jeg deler alt med er min mann.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Ja det håper jeg da virkelig. Kunne ikke falt meg inn å fortelle videre ting som jeg har fått vite om fra andre, som de ikke ønsker spredt. Hadde bla en venninne som fortalte at hun var gravid, men pga komplikasjoner ville de ikke annonsere det for noen andre før etter nokså lang tid (rundt uke 20). Jeg hadde ikke vært mye til venn om jeg hadde gått rundt og fortalt det til folk. Hun ville bare ha en fortrolig å snakke med. Og jeg deler så visst ikke mine og min manns sexdetaljer, eller hvor mye penger vi bruker på hva med noen. Det er det vi som skal vite om. Vennskap er fint, men man kan ikke være mer lojal ovenfor venner enn man er med partner, eller andre venner og mone har "brukt" en som fortrolig.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Deler du også andre sine hemmeligheter med din mann??
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Hæ? Alle har vel sine hemmeligheter hvis du vil kalle det det. Jeg tenker at det er ikke alt man behøver å dele med venner.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Eneste jeg ikke har hemmeligheter for er samboeren min, venninnene mine får ikke vite alt om meg. Kanskje derfor jeg ikke har så mange nære venninner, da jeg har brent meg på jentevenninner og sladder før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå