Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Gutten min har alltid vært veldig flink til å sovne av seg selv, men no for en måned eller to siden så har det bare blitt verre og verre. Det begynte med at han våknet mange ganger for natten, bare i korte perioder. Så begynte han å være våken i lengre perioder. No kan han faktisk være våken fra sent om kvelden til tidlig om morningen. Han er også begynt med å hylskrike når han skal legge seg, skal bare sovne sammen med meg. Dette skjer også når han skal sove om dagen. Har snakket med helsesøster. Hun sa at det ofte var noe som plaget dem når de plutselig fikk søvnproblemer og rådet meg til å gå til legen. Legen tok prøver og fant ut at han hadde litt lavt jernlager. Og så hørte han noe på hjerte og at han hadde høy puls. Har dere noen råd til meg som jeg kan prøve?? Begynner å bli ganske sliten selv nå.. Har prøvd å la han få skrike en stund alene i sengen, men da skriker han sånn at han slutter å puste og blir blå. Syns det er litt skremmende å la han skrike når jeg ikke vet om det er noe galt med hjertet hans enda (venter på å få komme på sykehuset).
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Det kan være at han har tenner på gang. Klarer du å se noe eller kjenner du noen kuler i gommene?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Han har holdt på med tennene siden han var 7 mnd gammel, så tror ikke det er det. Og det er ingen på vei ut no, som jeg kan se.. Hi
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 GI HAN JERN! Hadde selv jernmangel, og slet med å sove. Hadde søvnapner hver natt, og svettet og leit i søvne. Masse leverpostei og kjøtt reddet meg + jerntilskudd (noe jeg ikke vet om du kan gi barn på 1 år) Men sørg for å få i han godt med jern, for det er forferdelig med symptomene på jernmangel når det går utover søvnen. Det er jeg vitne på!!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Er begynt å gi han jerntilskudd, bare for å se om det kunne hjelpe. Men legen sa jeg fikk velge selv om jeg ville gi noe eller ikke, for det var bare litt under grensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå