Gå til innhold

Er det noen som har oppskrift på qusedilla?u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke på quesidilla som noe man har oppskrifter på. Tar på det man har :) Syns det er veldig godt med ost, tomat og basilikumblader. Steker til den er gylden. Mannen liker jalapenos så han får en sterk variant.

Eller var det enchilada du mente?

Skrevet

Neida, jeg mente qusedilla:) Og jeg er kjempedårlig på å "ta det jeg har". Jeg trenger skikkelig oppskrift når jeg skal lage noe:)

Jeg har spist det på restaurant, og da var det kylling i fyllet også. Kanskje jeg må driste meg til å eksprimentere litt.

Skrevet

Kylling og tomatillosaus er knallgodt :)

Men lek deg litt! Det som er gøy med matlaging :)

Skrevet

Kjempegodt med kylling:) Jeg pleier å ta et lag med ost på halve lefsa, så litt salsasaus, så kylling (evnt annet kjøtt), så mais og så ost oppå der igjen. Bretter resten av lefsa over og steker den på middels varme....

Mmmmm...skal lure på om jeg har noe i hus som kan blir godt...ble sulten her....

Skrevet

Kan man steke qusedillaen i stekeovnen, eller bør/må den stekes på grill eller panne?

Tusen takk for gode svar, forresten:)

HI

Skrevet

14.37 du er en knupp! Det hjelper nok med riktig stavemåte når man søker:)

Men jeg har fremdeles spørsmålet om det går an å ha de i stekeovnen, på 200 g f.eks? Jeg skal lage til 5 stk og da blir jo de første kalde før de siste er ferdige.......huff, så mange problemer man skal ha her i livet:)

HI

Skrevet

Jeg pleier å steke de i stekepannen og holde de varme under sølvfolie. Om du tar de i ovnen så husk å smøre smør eller olje på oversiden så de ikke blir tørre. 200 C går fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...