Gå til innhold

Hvordan pynter dere juletreet i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Same procedure as last year? Trenger tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vi bruker kanon i år. Fyller all pynten i kanonen, sikter på juletreet og fyrer av. Litt spennende å se resultatet etterpå, kan bli noen spreke kombinasjoner,

Skrevet

Ble inspirert nå! Selv pleier jeg å tisse på treet. Det gir en fin glans, og er dessuten billig. Trenger ikke mer pynt enn det.

HI

Skrevet

Mulig du er ute etter et seriøst svar også? ;) Vi pynter det som vi alltid har gjort:

Kuler i alle farger og mønstre.

Røde epler.

Små malte trefigurer.

Halmfigurer.

Barnas hjemmelagde pynt.

Glassengler.

Glassfugler.

Filthjerter.

Glitter.

Lys.

Spyd i toppen.

Ingen flagg! Det kommer ikke på mitt tre, med mindre jeg finner flaggremser med alle verdens flagg på... :)

Skrevet

her blir det rødt og sølv i år, de andre årene har det vært litt blandings av alt, men i år vil jeg ha litt mer stilrent.. hehe

Skrevet

Skal ikke ha tre i år, men skulle vi hatt, så hadde det blitt som i fjor. Grått, hvitt og sølv.

Skrevet

Pynter det samme som i fjor og året før der igjen.

Kule med masse farger (typisk norsk tre?) uten norske flagg.

Også henger jeg noen julepynt som barna har laget i barnehage. Synes det er hyggelig, og kommer til å gjøre det hvert år helt til de spør om noe annet.

Skrevet

Blir vel som de andre årene, har jo samme pynt fra år til år og samme juletre.

Vi har masse små lys, disse sitter på plasttreet vårt så det blir nesten likt hvertår. Greinene har ståltrå lignende greier inni seg så vi må bøye det i posisjon hvert år, så det ser ikke helt likt ut men nesten.

Pynten tar ungene på, så det blir slik de har lyst til. Vi har masse forskjellig pynt, kjøpt og veldig mye hjemmelaget. De fleste tingene er veldig små, så vi har masse pynt på. Ingen glitter og ingen kuler (fungerer ikke å ha kuler på treet når vi har katter i hus, heller ikke knuslige ting)

Men har laget en ny variant i år. Har plukket noen greiener som jeg straks skal male hvite. Har de i en tøff vase og der har jeg julepynt i metall på. Det blei faktisk veldig fint, nå har det stått fremme slik at greinene tørker litt før jeg skal male de så gleder meg til de blir hvite.

Skrevet

Har bestandig reist bort i julen. skal det i år også,men i år kommer vi hjem 4 juledag.

jeg skal ha mange røde kuler, har kjøpt mini lys jeg skal ha på.

så finner jeg ikke glitter....liker ikke det "pølseglittret"

noen som vet hvor jeg får tak i d tynne/smale/glittret???

mamma hadde slikt på sitt tre.......HELP!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...