Gå til innhold

Ja, jeg spiser Bacalao på bussen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dust... alle vet jo at Bacalao er tog-mat. Har ingenting på bussen å gjøre, Men du er kanskje av typen som ikke klarer å rette deg etter samfunnets normer? Freak!!!

Skrevet

Fy faen så frekk du er! Nå må jeg bare legge med ned på koseteppet mitt å gråte litt. Dette ble rent for meget og jeg tror jeg må slette alle innleggene mine her på Dib!

Hvor er bamsen min?? Jeg trenger bamsen min på koseteppet når Dib-damene er slemme mot meg og bussen! Hjelp!!

HI

Skrevet

Spis i vei. Er mer irriterende med folk som leser på bussen. De sitter eller står i sin egen verden med boka oppi ansiktet og har ingen anelse for hva som foregår rundt de. De forstår ikke at de må flytte vesken eller bagen sin så andre får sitte, ikke nytter det å snakke til de for de er helt opphengt i boken. Ikke flytter de seg når de står midt i midtgangen med boka langt oppi truten. Det kan jo være at folk skal ut av bussen og at de må flytte seg og da må de faktisk ta øynene bort fra boka. Hjelpes!

Nei, kos deg med Bacalaoen din :) gjør ikke MEG noen ting hvertfall.

Skrevet

Leser ofte på bussen, men tar ikke opp flere plasser av den grunn. Personer som ikke flytter vesken eller bagen sin velger nok dette fordi dem ikke ønsker noen ved siden av seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...