Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Jaaaa;) heter sønnen min på 3 år.Fineste navnet jeg vet.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 I og for seg synes jeg navnet er helt nydelig. Men får av og til litt "kanin" følelse rundt det, hvis jeg overfører det til engelsk. Benjamin, the bunny, and so on. Men her hjemme? Nydelig.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Syns det er kjempefint Gutten min på to år heter det :-)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Nei, jeg synes ikke det er noe fint. Minstemann - er det noe å kalle en gutt? Dessuten er det langt og tungt, og jeg oppfatter det som litt harry.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Fint, men minner meg om en hund. Er det ikke en barnefilm om en hund som ble kalt for Benji et eller annet?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 Liker det ikke. Blir litt sånn dullenavn oppkalt etter en fiktiv figur. Det er ikke "sterkt" nok.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #12 Skrevet 7. desember 2011 Kjempefint.Jeg tenker på en pen og snill gutt når jeg hører det. Kan ikke si at jeg tenker på en``figur`` som feks Solan,eller kattenavnet Felix.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå