Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Trenger inspirasjon til brødmat og pålegg
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Går mye i leverpostei, ost og salami. Men også kalde fiskekaker/ medisterkaker/ kjøttkaker, røykalaks, egg, hamburgerrygg. Men synes ofte skive blir litt kjedelig, så jeg tar ofte med meg middagsrester.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Eggerøre Fiskekarbonader Gulost og brunost
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Grove rundstykker med eggsalat og krydderskinke. Focaccia med philadelphiaost og røkt ørret. Polarbrød med ost, skinke, paprika og agurk.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Jeg ser mange på jobben har forskjellige salater, det ser så godt ut! Selv har jeg bare knekkebrød eller brød, oftest med smøreost
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Takk for inspirasjon folkens Tar gjerne i mot flere. HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Salater lager jeg endel selv faktisk, gjerne med tunfisk eller makaroni eller kikerter HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Blir så lei av nistemat innimellom, og da liker jeg å bare ta smør på brødskivene og så ta med sånne små makrell i tomat bokser, eller kaviartube. Noen agurker/suragurk, cherrytomat i en boks ved siden av som piffer opp brødskiva. Alltid en gulrot. Eller så syns jeg det er godt å ha en knekkebrødpakke på jobben, og ta med med pålegg hjemmefra.. Banan på brødskiva er også godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå