Gå til innhold

Spiser du ribbe på bussen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å gjøre det, og ser at stadig flere hiver seg på trenden.

Hva spiser du på bussen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det eneste jeg kan komme på jeg kunne spist på en buss er eple og en bolle.

Skrevet

Holder meg til lutefisk jeg har fisket ut av vinduet, da bussen stopper ved en innsjø.

Skrevet

det var et ufattelig dårlig og lite morsomt innlegg

Skrevet

Men du klarte fortsatt ikke la være å:

 

1. åpne det

2. svare på det

 

??

 

haha, got'cha!!

Skrevet

hahaha =) overtrøtt humor, ler som bare det!

Skrevet

nei, ikke så ofte. men spise ofte kinamat på kino! (ikke tull)

Skrevet

ÆSJ, er det du som stinker sånn chop-suey??

Skrevet

Jeg var på kino og der satt en mann og drakk melk (!!!) rett fra kartongen.

Trodde jeg skulle dø.

Skrevet

Lager ofte spaghetti rimini på primus på bussen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...