Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Jeg pleier å gjøre det, og ser at stadig flere hiver seg på trenden. Hva spiser du på bussen?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Nei, det eneste jeg kan komme på jeg kunne spist på en buss er eple og en bolle.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Holder meg til lutefisk jeg har fisket ut av vinduet, da bussen stopper ved en innsjø.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 det var et ufattelig dårlig og lite morsomt innlegg
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Men du klarte fortsatt ikke la være å: 1. åpne det 2. svare på det ?? haha, got'cha!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 hahaha =) overtrøtt humor, ler som bare det!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 nei, ikke så ofte. men spise ofte kinamat på kino! (ikke tull)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 ÆSJ, er det du som stinker sånn chop-suey??
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #10 Skrevet 6. desember 2011 Jeg var på kino og der satt en mann og drakk melk (!!!) rett fra kartongen. Trodde jeg skulle dø.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 Lager ofte spaghetti rimini på primus på bussen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå