Gå til innhold

Drikker du kaffe på bussen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar bussen til jobb hver dag. Det har jeg gjort i fire år, i to store norske byer. Jeg har hele tiden pleid å ha termokopp med kaffe eller te med. Noen ganger har jeg Narvesen-kopp. Jeg ser at dette er vanlig for mange av mine medpassasjerer også.

 

I tråden om hun som ble kastet av bussen pga kaffe, svarte mange at det selvfølgelig ikke er lov med kaffe på bussen. Jeg er litt overrasket siden jeg aldri har hatt problemer med dette selv. Så: hvor ca bor du og er det lov med kopp med drikke på din buss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lov med is, mat, drikke på bussene i Ålesund. Står klistremerker på noen av bussene, de er veldig strenge.

Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe. Men spiser og drikker andre ting på bussen. Ingen forbud mot det her. Sunnmøre

Skrevet

Bodum kopp hver eneste morgen, med masse kaffe i. Bor i en by i nord ;) Aldri blitt nekta det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...