Gå til innhold

Kunne du bodd på 40 kvm med et barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått tilbud om studentbolig til bare 5000 kr i mnd.. men er ikke 40 kvm veldig lite?:( Snart 3 år gammel jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg alene og ett barn kunne jeg fint ha klart.

Skrevet

Joda, men synes 5000 var mye for 40 kvm.

Vi leide ut 55 kvm for samme pris, strøm inkl.

Skrevet

Det er vel noe sånt vi bor i, og vi er to voksne og ett barn! Det er trangt, men det går for en stund! Er du bare en voksen burde det ikke vre noe problem! Vi bor også i studentbolig :)

Skrevet

Vi bor i en dyr by da, kan nevnes.. :) Leieprisene her ligger på minimum 6500 ca for ca like store leiligheter på privatmarked.

Skrevet

Fin måte å spare litt penger på mens jenta er liten. Går kjempefint med en voksen og ett barn på 40m2 :)

Skrevet

Har bodd på 60 kvadrat med mannen. Gikk fint det. Går nok bra. Man blir flinkere til å ikke spare på så mye og å holde det ryddig når man har mindre plass.

Skrevet

Jeg bodde på 37 m2 med jenta mi i ett år. (Hun var 1). Det gikk, men det ble lite etterhvert, men det går for et år;)

Skrevet

Det hadde jeg lett klart :-) Finnes mange smarte løsninger for oppbevaring og møblering på få kvm.

Skrevet

Tusen takk for svar folkens!! Ja, vi bor per idag i en leilighet til 8500 inkl alt, så vi vil spare ca 3000 kr i husleie per mnd. - HI

Skrevet

Selvsagt!

Det er imidlertid greit om det er eget soverom slik at du slipper å ta så veldig mye hensyn etter at barnet har lagt seg. Sove kan dere jo gjøre på samme rom, om du ikke velger å ha sovesofa i stua i stedet.

Skrevet

Separat soverom, ja.. Blir kanskje trangt med seng til vesla der ja. Men men.. finner vel ut av det. Den billige prisen var det som var mes tiltrekkende ;-) - HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...