Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 For å gjøre en lang historie kort...Vi var i går på avslutning med ungene og hadde besteforeldre med.Så kom julenissen og 5 åringen gikk så fint bort selv, da minstejenta ville ha følge av meg sier min mann til 5 åringen:skal jeg bli med deg? Da svarer besteforeldrene nei da dette klarer han.Da blir min mann så irritert at han sier de:det var ikke dere jeg spurte! Dette irriterer meg noe vannvittig at han skal bli så fornærmet som en liten unge.Unødvendig å svare slik stygt til andre syns jeg.Men han er selvfølgelig ikke enig og syns alltid jeg forsvarer besteforeldrene(som er mine foreldre)Men jeg syns han bare er teit og barnslig.Må vel ikke lage uvennskap vel?!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Men det var like unødvendig av besteforeldrene å svare som de gjorde først. Burde da vært like irritert på dem. Regner med at dette var besteforeldre på din side.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Tipper det stikker dypere enn som så. Han føler seg kanskje overkjørt av foreldrene dine, dermed blir terskelen for å "bite tilbake" lavere enn det den rimelig ville vært. Prøv å finne ut hvorfor han er så amper. Ellers er jeg enig i at det er helt unødvendig å bli hissig eller å lage uvennskap. Uansett kunne han jo bare gjøre som han ville med barnet, uavhengig av hva foreldrene dine sa eller mente.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Synes ikke at besteforeldrene skulle blandet seg inn i første omgang jeg da. Skjønner at han ble irritert.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Ikke bare teit og barnslig, men frekk også.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 små problemer, små mennesker? har du hatt en dårlig dag eller?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Tenker som 22:35 og tror at det må ligge noe mer under her og at det kanskje er en tendens at han blir overkjørt av deg eller av dine foreldre. Teit av besteforeldrene å komme med en slik kommentar på vegne av barnet (en 5 åring kan fint svare for seg selv) og teit av mannen din å bli så sinna. Men jeg vil tro at dette er noe som har ulmet lenge hos din mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå