Gå til innhold

Herremin hatt.. CSI Miami...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan han med hovedrollen (David Caruso? Horatio Crane...) i det hele tatt se normal ut? Han kan ikke si EN setning uten å måtte overspille... skifte stilling.. helst stå i vinkel fra den han snakker med.. beina litt fra hverandre.. og ekstremt mye med blikket.. hadde det liksom vært innimellom, men det er jo ALLTID.... BLIR HELT TULLERUSK I HODET!!!

(Jada, vet jeg ikke trenger å se på...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns han er flink jeg! Og litt kjekk på en stygg måte :P

Skrevet

Synes han er helt rå jeg.

Perfekt til rollen sin.

Skrevet

I think there is something not right...

*puts on sunglasses*

with Alt du trenger til babyen.

And I am gonna light up the problem.

Skrevet

Hahaha hva skjedde der egentlig? "with alt du trenger til babyen!"?? Ser for meg han tar på solbrillene, ser litt ut i lufta og sier "With alt du trenger til babyen!"

Skrevet

Hehe, Horatio Cane er jo bare helt grusom. Jeg ser av og til på CSI Miami bare for å se på det forferdelige skuespillet hans :P Så må han ALLTID ta på seg solbrillene på en spesiell måte. Hater og elsker den serien :P

Skrevet

Jeg VET! Jeg og søsteren min kan ikke se på CSI Miami sammen, for vi ler oss rett og slett ihjel av drama-lama-horatio! Han suger så jævlig, og er bare en parodi av ALT!

Skrevet

Ja, jeg har vært dum nok til å sette det på serieopptak.. (kjekt å ha noe både jeg og mannen vil se på dager det ikke går noe kjekt.. og han ikke vil se Grey´s etc.. ) så nå har jeg vel fått dosen på 5 episoder på NOEN dager... og det er bare sååååå ekstremt..

Skulle heller vagt CSI NY eller noe...

Det blir såååå overkill....

Skrevet

Denne snutten var bare heeeeeeelt herlig :)

HI

Skrevet

Kjempeartig snutt =D

Lurer på om de ler av det på filmsettet hehe

Synes han er stilig jeg da. Men det ble jo litt voldsomt med alle på en gang =)

Skrevet

hmm - jeg har alltid sett på det som parodisk jeg, men det kan jo hende jeg tar feil.....

Skrevet

Ingen er en så bra Horatio Caine som Jim Carrey!

Skrevet

Enig at det blir litt mye av og til, men han er jo kul da. Ble jo spennende i kveld ihvertfall

Skrevet

Hehe, er en grunn til at Horatio har blitt en "greie" på internett. Masse folk som lager blackframes og sånt med ham. ;) Det er morsomt og irriterende på en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...