Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Har to hvite t-skjorter for herre i str M som guttene bruker til Lucia. Med glitter rundt livet. Kjøper ikke egne Lucia-klær jeg altså, for å bruke en dag i året.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Vi har bare fått beskjed om hvit skjorte. Han har en hvit finskjorte som ikke er spesielt fin(for å si det sånn.) Så tror nok har får bruke den. Å bruke tid og penger på helt antrekk gidder jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 alm. hvite klær m. glitter rundt livet
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Jenta mi har en luciakjole som vi fant på et 70% stativ da hun var 1,5 år. Den er i str 86/92, men den passer fortsatt og nå er hun 4 år. Så da synes jeg den var vel verdt pengene. Kommer til å titte etter om det er noen på salg etter lucia i år i et par str større. Så kan den jo bare henge innerst i skapet. Hvis ikke går det også helt fint med en hvit t-skjorte.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Hvit tekstilfirkant med hull i midten til hodet- Tre det over barnet og knyt rødt silkebånd eller glitter rundt livet. Blek jempefint i fjor I år ble det butikkjøpt Luciakjole fra HM (139,-) som skal brukes til nattkjole etterpå. Ligger i julekalenderen og venter på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå