Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Lurer på om kjæresten min lider av dette. Går det an å få forholdet til å fungere uten profesjonell hjelp?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Varierer veldig fra person til person. men det som kanskje går igjen er at i gode perioder har de stor arbeidslyst og sexlyst, mye energi, store tanker om hva de kan gjøre. I depressive stunder faller de helt sammen og ser på seg selv som et null. Mange får problemer med alkohol eller piller, men langt i fra alle. Som sagt store forskjeller. Med litt proff hjelp kan man fungere fint i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Det heter bipolar lidelse nå. Avhengig av medisinering, grad, vilje til å jobbe med seg selv, behov for hjelp osv kan man vel trygt si at det kommer veldig an på.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 uff det er utrolig slitsomt med personer som har dette.. broren min har det og vi bor i samme hus puhhh.Høyt oppe med en masse urealistiske ideer når han er``oppe``. Ligger under dyna,drikker,raseriutbrudd og en tikkende bombe på dårlige dager.Ikke noe mellomting liksom. Kan bruke 20 000 kr på en dag men aner ikke hvor de er blitt av.Masse info om dette på nettet,du burde søke det opp.Min bror nekter og ta medisiner og ser på seg selv som frisk,noe han absolutt ikke er.Alle andre er problemet,bare han som har rett osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå