Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 har hatt en lånepc og skal levere den tilbake i morgen.Har kjørt CCleaner og slettet loggen via kontrollpanel men likevel kommer sider jeg har besøkt opp når jeg skriver i adressefeltet. Skriver jeg "di...." kommer det innloggingssider og alle tema jeg har vært inne på her opp. Hvordan i all verden får jeg det vekk?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 må nesten vete kva nettlesar du brukar. Er forskjelleg frå type til type.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Du går inn på verktøy øverst og trykker på slett nylig historikk + alt
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Prøv "verktøy" og "alternativ for internett". På "generelt" der kan ein krysse av under "leserlogg", slett logg, filer osv...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Takk, men øverst der hos meg står det "slett leserlogg". Når jeg gjennomfører dette får jeg fremdeles opp sider jeg har besøkt når jeg skriver de første bokstavene i adressefeltet.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Takk. Men det er der enda. Kjenner jeg blir en smule sprø nå Har jeg virus av noe slag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå