Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 mannen mener det er for guttete...hva mener DERE? Jeg er så lei rosa og lilla....og hun kler SÅ godt mørkeblått.... http://loevebarna.no/index.php?nr=90&case=4&id=580&idkategori=364&kat_name=&prod_name=Prinseull trøye&startrow=
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har brukt også blått på mine jenter. Orker ikke bare rødt og rosa. Grønt er også fint:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Det er en genser.. får då være måte på hvor mye mannen skal mene om det. Kjøp den, sikkert god og varm.. er den for guttette så pynt den opp med ett kjede eller noe.. FIn og god genser =)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Hvordan er den guttete? Her brukes fargene helt om hverandre. Gutten har rosa og røde klær (sammen med blå, grå, grønne, svarte etc) og jenta her elsker blått, så hun har også klær i alle farger. Får vel innrømme at hun har mest rosa, en ser jeg en fin genser så kjøper jeg den uavhengig av om den er blå eller lilla..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Jeg blir litt lei av at ALT skal være såååå kjønnsbestemt... Og ihvertfall som guttemamma.. det er mye som bare IKKE passer.. om det kunne vært en grei farge, så SKAL det være blomster eller sommerfugler på.. Helt fra de er små, er ting laget enten til gutt eller jente.. vanskelig for de som gjerne vil kunne bruke noe igjen til nr 2.. men det kan være vanskelig om de ikke er samme kjønn.. Kunne gjerne vært noe mer unisex både når det gjelder klær eller utstyr ellers..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå