Gå til innhold

Bekkenlåsing/rygglåsing....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..om ein har det under svangerskapet, blir det då rekna som eit risikosvangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det var aldri et tema for min del. Hadde bekkenlåsning og maaange låsninger oppover hele ryggen. Har en jobb der jeg står og går hele dagen, så legen sykemeldte meg etterhvert. Gikk til kriopraktor fram til termin. Men noe risiko, nei...

Skrevet

Flott!:) Takk for svar!

Lurer på om eg har litt låsing nemleg (var skikkeleg låst for nokre dagar sidan, no kun litt), men litt skeptisk til å få det "diagnostisert" då det kan hindre meg i å føde der eg vil(er ikkje sikker på om dei tek i mot risikosvangerskap).

Skrevet

Skal nok ikke ha noe å si for fødsel :)

Men blir det verre vil jeg på det varmeste anbefale kiropraktor. Hjalp meg masse, startet behandling i uke 27 tror jeg det var, og fikk behandling ca ukentlig/annenhver uke fram mot termin. Hun klarte å løse opp så å si alt så jeg var i super form til fødsel :)

21:23

Skrevet

Tusen takk for godt råd!:D

Skrevet

Jeg hadde mange plager i svangerskapet, blant annet låst bekken. Det ble aldri lagt noen vekt på. noen diagnose er vel heller ikke så viktig. Bare gå til kiropraktor eller manuell terapeut jevnlig slik at hverdagen ikke blir altfor ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...