Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Jeg lurer på om noen av dere har opplevd det før? Gutten vår på snart to år begynte å gråte i ettermiddag og sa aoa tissen. Da jeg tok av han bleien for å se om tissen var i klem eller noe oppdaget jeg at han var litt rød på pungen og på tuppen av tissen, og at han var hoven rundt midten av tissen og inn til roten. Det rødlige ser ut slik som når de blir sår i rumpen men likte ikke at han var hoven og at han tydelig hadde vondt.. Sjekket igjen nå når han badet og den var fremdeles hoven. De sa ingenting da jeg hentet ham i barnehagen. Og det virker heller ikke som om han har vondt når han tisser... Med tanke på urinveisinfeksjon... Tenker jeg skal ringe til legen i morgen men lurer på om dere har sett dette før?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Gutten min har vært rød på tissen på samme måte som i stumpen ... Sår og rød... men han har aldri vært hoven såvidt jeg har sett. Tenker det er lurt å ta en tur til legen i morgen. :-)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Eldste vår har trang forhud, og har hatt betennelse 2 ganger.. en gang da han var liten, og en gang etter at han hadde begynt på skolen. Den siste gangen ble det så vondt at han ble hjemme fra skolen i 1 ukes tid, og greide ikke ha på truse eller noe.. Måtte ha skikkelig salve på resept etc.. Var litt styrete..og hadde så vondt av han. han var rød på tuppen og litt hoven.. men merket ikke så mye på pungen...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Enten en form for bleieutslett (som sår rumpe, bare lengre frem), eller eksem vil jeg tippe. Forhudbetennelse gir hoven tupp, og ofte verk/væske fra penis. Smør forsiktig med noe som er helt parfymefritt, og som han har tålt godt før. Se det ann til i morgen, og ta kontakt med lege dersom det ikke er blitt bedre.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Eldstemann har hatt noen episoder hvor han har sagt at han har hatt vondt i tissen. Da er den ofte litt hoven, uten at jeg vil si den har vært direkte rød. Hver gang har jeg tenkt at jeg får ta han med til legen neste dag for å sjekke, men neste morgen er alt i orden igjen og han har ikke vondt. Dette har vel skjedd en 2-3 ganger i løpet av de siste årene (han er 3,5 år).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå