Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Minsten på 9 mnd begynte for en uke siden med oppkast og diare. Så har det gått et døgn i mellom uten noe, så oppkast igjen. Nå gikk det 2-3 døgn uten oppkast, før det i dag var to runder med oppkast igjen. Det skjer ved måltider. Virker som om magen virkelig vil kvitte seg med maten som kommer. Mens andre måltider kan det gå bra. Vi har også blitt syke, så regner med det er omgangssyken som henger i. Men, så lenge da?! Og hva gjør vi med måltidene da? Om magen fortsatt er irritert? Er jo aldri godt å vite når det blir for mye mat for magen...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Ja min gutt på 2 år. Han begynte med diare, og så begynte han å kaste opp og så til slutt kom feberen. Og dette varte i 10-11 dager. Skikkelig slitsomt! Samtidig som jeg var redd for at det var noe annet han feilte, siden omgangssyken pleier jo ikke vare så lenge.. Vi var hos legen da det hadde gått ei uke. Men fant ingenting galt når de undersøkte han. Så de trodde det var et virus på tarmen. Godt han er frisk igjen nå, for det er så slitsomt med en som går og sutrer "mammaaaaa.....mammaaaaa.." hele dagen
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Jeg har fire barn, og har også opplevd dette noen ganger, spesielt med eldstejenta som er 14. Når hun var lita hadde hun noen runder som var akkurat slik du beskriver, jeg trodde aldri hun skulle bli frisk igjen.... Men ble det da:) Barn nr 3 hadde også en slik runde forrige vinter, mens de to siste kan jeg ikke huske at har hatt omgangssyke med oppkast over så lang tid (men diare).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå