Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 sitter her og prøver og tegne huset vårt. med meter på ulike vegger. og 2 av rommene skal bli barnerom, så er det 1 rom til bad og et rom til oss. som da blir 18 kvm. mannen syns 20 kvm ble mye. vi har flere loft stuer når barna blir eldre, så de får tv der. og fint for og ha med venner hjem..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Tenk at flere familier bor på 50 kvm. Så ja, det er jo mye, men om det er det dere vil ha så går dere for det. Stua vår er til sammenligning 24 kvm...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Jeg syns at 20kvm. er for stort. 10-15 er almindelig stort
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Kan et barnerom egentlig bli for stort? Hadde jeg hatt penger så hadde jeg uten tvil villet ha store rom til barna!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Med tanke på rydding vasking så kan det bli for stort;)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Vi hadde samme "problem"stilling og valgte heller å lage 3 rom ut av de to. Vi er kjempefornøyde. Barna har store fine rom og i tillegg loftsstuen og boltre seg på. Da har vi gjesterom også!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Er det skråtak er det bare greit med stort. Er forresten ofte lettere å vaske et stort rom da det er lettere å plassere ting og tang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå