Gå til innhold

Den søteste kommentar fra en kommende storesøster!


lykkelig78

Anbefalte innlegg

Vi fortalt vår jente på 3 år i dag at hun skal bli storesøster til sommeren.

Vi leste boken "i magen bor en baby" og fortalte at det bor en baby i magen til mamma. Hun sier " da kan babyen låne vogna mi og jeg kan trille han"

Det varmet et mamma hjerte det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5-åringen her i huset har så langt hatt to søte kommentarer: "er det ikke rart at vi ikke vet om babyen blir en lillesøster eller en lillebror når jeg allerede vet at jeg blir storebror og ikke storesøster?" og noen dager senere: "mamma jeg har en bekymring... Jeg vet ikke alt en storebror skal gjøre! Hvordan skal jeg passe på babyen når dere er på jobb for eksempel?" Lille skjønningen - han kommer nok til å bli den beste storebror mini kunne drømt om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å forklare min gutt på snart 4 at han skal bli storebror. Han har alt bestemt seg for at han skal ha lillesøster og hu skal få sove i sengen hans når hun kommer. Han skjønner ikke helt hvorfor vi må vente så lenge da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig skjønn..

Prøvde å fortelle min kjære 3 åring det samme her om dagen, og han sa: Nei mamma, vil ikke ha baby.. Så det var jo hyggelig.. Og lillebror på 20 mnd prøvde å å hoppe magen min i stykker, så her i huset virker denne babyen veldig velkommen.. Hahaha ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minstejenta mi blir 3 år i mars og når hun fikk høre at babyen etterhvert kommer ut fra magen sa hun: må den ut??? Da må jeg ødelegge den!!!

 

Hun har heldigvis myknet litt etterhvert så nå skal babyen få lov til å ligge i senga hennes av og til, men bare låne;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...