Gå til innhold

ekkelt spørsmål....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 26 og erfarer oftere og oftere at jeg rett og slett er litt slapp i endetarmsåpningen..... :( Ikke sånn at jeg gjør i buksa, men det kommer ofte litt i trusa, eller at jeg ser det på papiret selv om jeg bare har tisset... Skikkelig ekkelt! Er jo ikke 4 akkurat...

Er dette normalt? Bør jeg snakke med lege/jm om det? Eller kommer det til å gå over av seg selv? Har aldri hatt noe problemer baki der før..... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var sånn på meg også.

Gikk over etter en uke ca :)

Tror kanskje jeg bare var litt bløt i magen.

Skrevet

Godt det er flere... Men dette ser ut til å komme tilbake med (u)jevne mellomrom... Noen flere med erfaringer? Er det helt ufarlig og kan ignoreres tro?

Skrevet

Er magen din i ulage eller lekker det avføring daglig? Er det første barnet du bærer på?

Å lekke urin er helt normalt for en gravid, litt verre med avføring. Hadde du nettopp født eller vært gjennom en fødsel før der du har fått en skade finnes det hjelp (operasjon).

Ville hørt med lege. Ikke fordi jeg tror det er farlig, men det må da være svært ubehagelig for deg??

Skrevet

Takk for svar! Det er bare bittelitt - så lite at jeg ikke merker det før jeg er på toalettet. Men jeg syns jo det er litt kvalmt da.... Det er sånn et par-tre dager, og så går det gjerne over. Er litt løs i magen, men ikke noe nevneverdig og jeg har ikke vondt. Er første barnet ja... Er flaut å snakke om dette, men kanskje best å spørre noen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...