Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Sykepleierstudenter? Hvordan går det med lesingen?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har tatt den for mange år siden, og da var det "tidligere eksamensoppgaver"-løsning på høyt plan de siste 14 dagene før det Da jeg hadde den, var det slik at dersom du klarte tidligere eksamenssett med glans, så hadde du 80% av din eksamen rett Og jeg fikk vel 2,4 på den. Vet ikke hvordan karakterene i dag er, men den gang var 1 best Og jeg var fornøyd, ja Leste aldri en eneste gang gjennom anatomiboka(vår bibel= sort og tykk), men brukte den som oppslagsverk
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Jeg hadde den i fjor og gjorde bommerten med å grave meg for dypt i gamle eksamensoppgaver. Vi hadde nye forelesere som lagde helt andre oppgaver(små og detaljerte, ikke store og åpne slik som de tidligere eksamensoppgavene). Jeg leste såklart en del utenom, men var altfor opptatt av gamle eksamensoppgaver. Fikk midt på treet karakter, dvs C og ble dypt skuffet over meg selv, blæ. Men gjorde det langt bedre på sykdomslæreeksamen. Da hadde vi de gode gamle foreleserne og da hjalp det veldig å gå igjennom de gamle eksamensoppgavene. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Ligger de tidligere oppgavene ute på nett?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Er dette en 3 timers eksamen? Hvor lang tid bruker dere på å lese dere opp til en slik eksamen?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 4 timers eksamen på hio værtfall tok den eksamenen for 2 år siden! Gjorde gamle eksamensoppgaver og fikk en B! Var veldig fornøyd med det ja!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 jeg skal ha den eksamen den 9... går ikke bra med lesingen
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Men hvor lang tid bruker dere på lesing og forberedning på en slik eksamen? Jeg skal ha konte-eksamen i anatomi den 25 januar, og lurer på hvor lang tid jeg bør bruke på forberedelser?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 Vel en 2t pr dag bør holde synes jeg. brukte vel ca 2 uker rett før og fikk en B. Er jo nærmest umulig å stryke på den da.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #10 Skrevet 6. desember 2011 En B er jo ganske bra Men nå er det 7 uker til jeg skal ha den da, bør jeg begynne å lese nå?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #11 Skrevet 6. desember 2011 Du burde begynne å forberede det nå Er det "anatomi, mikrobiologi og ernering" ? Det er det vi har, å det er mye stoff å sette seg inn i. Det er litt vanskelig å skrive seg til en karakter, siden det er bare EN fasit i anatomi, i forhold til Etikk eksamen feks, der det er mye som kan være rett
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #12 Skrevet 6. desember 2011 Anatomi og fysiologi er det jeg skal ha eksamen i
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #13 Skrevet 6. desember 2011 Er det helsefagarbeider? Sykepleier?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #15 Skrevet 6. desember 2011 Tok den eksamenen for 5 år siden, og det er så langt det vanskeligste faget jeg har hatt. Tror jeg vant mye på å ha tegnet ulike ting som hud, øre, øye, tunge, hjerte/lunge, nerver osv, for det var mange tegneoppgaver på eksamenen.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #16 Skrevet 7. desember 2011 Det er anatomi, fysiologi og biokjemi. Det er de seks første bøkene den friske mennesker av Wyller. Gruer meg vi har hatt mange innleveringer og har derfor ikke fått tid til å lese mye. Eksamen er imorgen kl.09.00 og den varer i 4 timer. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå