Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Noen med erfaringer? Og har den innvirkning på blødninger?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Jeg brukte p-ring noen måneder, men sluttet på det fordi jeg ble sår i skjeden.... Men bortsatt fra det funket det fint. Hadde blødninger som jeg har med p-piller. Noen få dager i den frie uken.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Jeg er superglad i min P-ring. Tåler så og si ingenting av prevansjon, men denne tåler jeg. Den hjelper meg også under sex! Jeg har aldri greid å utsette mensperioder, men med denne, fungerer det glatt. Når jeg tar den ut, går det alt fra 2-5 dager før mens kommer. Anbefaler den virkelig!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Tror jeg da skal ta meg en tur til legen og få skaffet meg en slik Tusen takk for svar HI
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Jeg brukte den før jeg ble gravid og var veldig fornøyd. Med p-piller var jeg plaget av migrene, men med p-ring hadde jeg ingen anfall. Dessuten tror jeg at jeg hadde mensen kun 2-3ganger på de 3-4årene jeg brukte den selvom jeg brukte den som jeg skulle med ring tre uker, så en uke uten.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Er veldig fornøyd med nuvaringen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå