Gå til innhold

Ned 10 kg på 2 uker!!!


4.gangs

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned 10 kg siden fødselen. babyen min er 2 uker gammel. Jeg vil ikke gå ned flere kg nå, jeg har ikke flere å ta av, hva gjør jeg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har gått ned 10 kg siden fødselen. babyen min er 2 uker gammel. Jeg vil ikke gåltå ned flere kg nå, jeg har ikke flere å ta av, hva gjør jeg???

 

Tror du er inne på feil forum her.

Men, drikk fløte,ha smør på skiva. spis sunt. Og for all del ikke hopp over noen måltider. Ta tran/trankapsler. Og unn deg litt sjokolade og Chips nå mens du kan. Heldiggis! Vi har hver våre problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10kg i forhold til det du veide før du fødte eller 10kg i forhold til det du veide før du ble gravid? Det blir vel sagt at babyen, morkake, ekstra blod og væske i kroppen +++ veier ca 12kg hos en gjennomsnittshøygravid, så hvis du sammenligner med det du veide rett før fødsel, så er det helt normalt. Veier du for lite nå, så har du rett og slett lagt på deg for lite i svangerskapet eller du veide for lite før du ble gravid.

 

Uansett må du passe på å spise og drikke nok når du ammer. Det er lett å glemme måltidene når man styrer med babyen, så sett på ringing på mobilen el ca hver 3time og da spiser du uansett. Ha enkel mat ferdig hvis du syns det er vanskelig å få tid til å lage seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...