miniinme Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Hei..har i de siste dagene hatt så vondt ned på ankelen og rundt hælen. Kjenner ut på samme måte som når man har trakket over eller forstrekt en muskel/sen og det føles stivt og vondt ut nesten som når man har en liten blødning etter vridninger (har spilt fotball før..og kjent dette før) Men jeg vet at jeg ikke har skadet foten min...har etter forrige svangerskap fått masse små blodutredelser der nede..og er noe benymret for blodpropp og den slags...tenker at jeg sikkert burde kjøpe meg støttestrømper noe jeg ikke hadde sist svangerskap...men er bare i uke 7 da...;-/ Noen som kjenner til problemet eller lignende som har noen råd til meg? tusen takk på forhånd :-)
miniinme Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #2 Skrevet 6. desember 2011 ingen som har opplevd det samme problemet? :-(
Fjelljenten Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Har ikke opplevd det nei, men skader ikke å ta en tlf til legen hvis det plager/bekymrer deg da :-) Det er jo det de er der for :-) God bedring!
miniinme Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2011 Takk for svar Fjelljenten..ja snakka med legen på mandag, men glømte heilt av å nevne det med foten...så no føle ej meg litt dum å ringe på att..skal snakke med ho neste mandag så da venter jeg til da!
Fjelljenten Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Ok, god bedring frem til det, håper du får noen svar da, har dessverre ingen andre råd ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå