Gå til innhold

Bør jeg snakke med legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..har i de siste dagene hatt så vondt ned på ankelen og rundt hælen. Kjenner ut på samme måte som når man har trakket over eller forstrekt en muskel/sen og det føles stivt og vondt ut nesten som når man har en liten blødning etter vridninger (har spilt fotball før..og kjent dette før) Men jeg vet at jeg ikke har skadet foten min...har etter forrige svangerskap fått masse små blodutredelser der nede..og er noe benymret for blodpropp og den slags...tenker at jeg sikkert burde kjøpe meg støttestrømper noe jeg ikke hadde sist svangerskap...men er bare i uke 7 da...;-/

Noen som kjenner til problemet eller lignende som har noen råd til meg?

tusen takk på forhånd :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har opplevd det samme problemet? :-(

Skrevet

Har ikke opplevd det nei, men skader ikke å ta en tlf til legen hvis det plager/bekymrer deg da :-) Det er jo det de er der for :-) God bedring!

Skrevet

Takk for svar Fjelljenten..ja snakka med legen på mandag, men glømte heilt av å nevne det med foten...så no føle ej meg litt dum å ringe på att..skal snakke med ho neste mandag så da venter jeg til da!

Skrevet

Ok, god bedring frem til det, håper du får noen svar da, har dessverre ingen andre råd ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...