Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Hvilke erfaringer her dere? Hva vil du anbefale og hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har manduca og er kjempe fornøyd KJenner jo nesten ikke vekten av barnet jo
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Har ergo og er veldig fornøyd. Har ikke prøvd manduca da, men hørt mye bra om den:) Tror begge er veldig gode, og at det blir litt smak og behag.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Veldig fornøyd med min Manduca bruker den innimellom ennå også og mini er over 1,5 år. Men nå henger h*n kun på ryggen min da.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Har bare prøvd manduca. Var ikke fornøyd. Greide ikke feste den stroppen bakpå ryggen fordi jeg ikke rakk til den... Ergo har jeg ikke prøvd som sagt.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Akkurat det er en treningssak Ergo og Manduca er ganske like, men om du vil prøve ut så finner du bæretreff på tettinntil.no hvor du kan møte andre som bor i nærheten av deg, de har gjerne massse bæretøy med seg på slike treff og er mer enn villig til å hjelpe deg.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Har bare prøvd manduca. Elsker den! Grunnen til at jeg valgte den var for at jeg synes den er finere. Angrer ikke i det hele tatt! Jenta mi storkosa seg når hun satt bak på ryggen :-) Siste gang vi brukte den var hun nærmere 2 år. Hadde ingen problemer med magebæring, er en vanesak :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå