Gå til innhold

Da må jeg forlate dere :( Var på UL i dag MA :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen, var på ultralyd på volvat i dag uke 10, der så vi ett foster som ikke hadde hjertelyd og som sansynligvis har sluttet og vokse i uke 5-6. Ekkelt og tenke på at det fortsatt er inni magen, hadde vært mye bedre hvis jeg bare hadde begynt og blø i uke 6 :( Detter er grusomt, hvertfall siden vi har prøvd i over 2 år og nå endelig trodde vi hadde fått litt lykke... skal få piller fredag eller til uken og ta medisinsk abort hjemme. dette er hvertfall en grunn til at man skal ta tidlig ultralyd. Tenk hvis jeg ikke hadde gjort det og gått til uke 18 å trodd alt var bra!!

klem fra me!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så trist..:(

Vi var igjennom det samme for 1 år siden...og har dessverre ikke klart å bli gravide igjen enda, kun 2 spontanaborter pga for kort lutefase..

Ønsker deg lykke til videre, og hvis det er noe trøst så er ikke en Medisinsk hjemmeabort så ille som så mange skal ha det til, på meg gikk det veldig fint, og jeg synes ikke det var værre enn en kraftig mens.

Håper du blir raskt gravid igjen..trøsteklem fra meg

Skrevet

Å nei så trist:'-/ Kjenner så inderlig godt den vonde følelsen! Vet at det er liten trøst og at alt kjennes meningsløst akkurat nå, men det blir faktisk myyye bedre med tiden.... Ta masse godt vare på deg selv i den kommende tiden, kjøp deg noe fint som du har ønsket deg, ta en vinkveld hos en god venninne, gråt så mye du vil\orker (dette hjalp i hvertfall for meg) Og nå vet du jo at "dere" kan bli gravide, så det går nok ikke 2 år før neste gang;-)

Skrevet

Veldig trist å lese :-( Ønsker dere lykke til videre!

Skrevet

Så leit det var :(

Kjenner meg godt igjen i det, hadde også MA som ble oppdaget i uke 10 på privat ultralyd. Hadde ingen blødninger eller noen ting og ante ingen fare.. det var ikke funnet noe fosteranlegg, kun tøm fostersekk, da. Jeg ble sendt til utskrapning, og er glad for det. Leste en del om MA i etterkant, og der er faktisk ikke uvanlig at det tar noen uker før kroppen støtter ut det døde vevet , men hcg stiger som om alt var normalt.. men man begynner å blø etter hvert, og da kommer det frem.

Så du hadde nok ikke måtte vente helt til vanlig ultralyd i uke 18 før det hadde kommet ut.

Utrolig trist og tøff tid, det vet jeg. trøsteklem !

Skrevet

Det var trasig å høre :( MA e grusomt, verre en spontanabort i mine øya, rett og slett fordi man trur alt e ok også e ikke babyen i live :(

Har sjøl hatt en MA i begynnelsen av 2.trimester, kroppen støta ut fosteret tilslutt.

Go bedring :) Satse på vi ser dæ igjen snart her på 1.trimester :)

Skrevet

Utrolig trist. Det samme sjedde med meg på torsdag. Føler meg så tom:(

Kom som et sjokk her og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...