Chrissymamma Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Har i ca 1 måned nå hatt stikkende intense smerter på venstre side under puppen der som ribbena er. Er kun på venstre side. Kommer helt uavhengig om jeg har stram BH eller løs t-skjorte. Er så intenst til tider at jeg blir redd. Må legge meg ned i liggende og da går det over etter en stund. Har spurt fastlege og jm om hva dette kunne være, men de sa begge at det var bare sånn som fulgte med svangerskapet. Er nå i uke 20+2 og smertene er økt på mer i intensitet de siste ukene. Noen andre som har opplevd det samme og isåfall hva skyldes det?
mamma snart til 3:) Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har vært plaget masse me det før jeg ble gravid. Var luft/ muskell smerter. I mitt tilfelle fant jeg ut att jeg hadde matinntoleranse så når jeg begynte å spise rett forsvant det heldigvis. Er ikke noe godt å ha ondt der. Å selfølgelig blir man redd:/ er jo der atme hjertet er. Håper du er bedre i alle fall. Ev prøv litt varme teppe å legg der:) klem.
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Hei Jeg har det samme! Går til fysio. Han sier det kommer av smertene jeg har i ryggen grunnet graviditeten. Kroppen prøver å fordele belastningen. Det var først etter ca tre behandlinger jeg virkelig begynnte å kjenne bedring! Før hadde jeg konstante smerter der, men nå kommer det først etter noen timer på jobb! God bedring!
MMr Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Høyres ut som muskelsmerter ja.. Hos meg er det verst når eg pustar inn. Det pleier å hjelpa å strekka ut bryst og armmusklar når stikkinga begynnar, og ellers til vanleg. Gjer eg dette eit par gonger i veka klarar eg å holda det i "sjakk"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå