Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Eller blir alt brukt på mat og gaver? Vi har vel spart frem til desember og håper å ha noe igjen til romjulsalget.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har ikke så mye at jeg kan spare noe som er til noe... Romjulssalg? hmmm... har ikke jeg fått med meg at eksisterer, men det er vel fordi jeg normalt har lite penger...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 ikke her i gården. Lever på kun 1 inntekt så mesteparten går til regninger og mat. Er jeg heldig så får jeg setter inn kr 200 på bufferkonto. Skulle ønske jeg hadde råd til å handle i romjula eller etter nyttår, men synes det er salg året rundt...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Legger av 10,000 i mnd uansett(pleier å trekke det ifra lønnskontoen samme dag som lønn hver mnd), men med forbehold om at det kanskje ikke går i Desember.. Også mtp romjulsalget!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Bare en inntekt her også btw...med to hadde det blitt null stress (å, kom akkurat på at jeg bør sette inn 20000 på BSU før nyttår så jeg får skattetrekk til neste år...eh, nei da blir det ikke noen annen sparing gitt..hehe) 15:56
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Tja. Alle julegaver er handlet før desember og måneden blir vel som måneder flest økonomisk bortsett fra at man betaler mindre skatt den måneden og derfor får en høyere utbetaling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå