Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Fikk mms av ei venninne i går hvor hun skriver at nå snør det her. Hun bor i Danmark, dette er jo helt feil:(
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Sitter her i indre Østfold og ser plutselig snøen lave ned ) Deilig!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Her er det snø, bittelitt hvertfall. Og det er på kysten av Sunnmøre til og med.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Har hatt snø her i noen uker, men jeg håper det kommer mer, mye mer, til jul:-)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Vi så en antydning til snø her på lørdag, men det regnet fort bort:( Bor i Bærum. HI
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Jeg bor sør for Stavanger og her kom snø på søndag og igår. Idag regner den bort. Håper bare den ikke fryser igjen =(
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Neida, det må det vel ikke. Helt nydelig uten
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 For første gang på lenge har jeg også lyst på snø... er så utrolig lei av klær og sko fulle av gjørme og en bikkje som ikke ser ut etter en tur. Så litt frost på bakken og hvitt i luften hadde ikke vært å forakte nå. Bor forresten i Drammen, og har ikke sett antydning til snø i år!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 Det laver ned og jeg vil ha det bort bort bort bort bort bortbort bort bort bort.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #11 Skrevet 6. desember 2011 er kommet et tynt dekke i kristiansand også idag..håper det kommer MASSE mer! Elsker snø...og hvertfall når det er snøkaos! det er kjempe gøy..hehe:)
Miztery Skrevet 6. desember 2011 #12 Skrevet 6. desember 2011 Helgeland her, og vi har fått 10 cm snø i dag, og fortsatt snør det.. Må motvillig innrømme at det er litt koslig, selv om jeg gjerne vil være snøen foruten!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #13 Skrevet 6. desember 2011 Jeg vil bare ha snø på julaften og resten av desember. Men ellers trenger det ikke å snø. Men det kan gjerne være kald og frost på bakken. Ikke regn eller vind. Bare kald og ikke gjørmete. Men dessverre, snø da jeg var ferdig på jobb
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #14 Skrevet 6. desember 2011 I Kristiansand har drittværet kommet. Snø og haggel i dag tidlig, så regn. Veldig fint snøvær, eh
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #15 Skrevet 6. desember 2011 Og nå laver det ned:) Gruer litt for å kjøre i morgen, blir sikkert kaos. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå