Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Her er min. Makkaroni Tomatsaus Pølse Løk Mais en skvett fløte gratinert i ovnen.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 macaroni hvitsaus purreløk ost oppå.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Makaroni/pastaskruer etc Hvitsaus med en dæsj piffi oppi Grønnsaker litt etter hva jeg har i kjøleskapet Ost oppå =D
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Pølser, pastaskruer (ev. annen pasta), noen ganger bacon eller skinkebiter, hjemmelaget pasta/ostesaus, og ost oppå. Langt fra sunnt, men sååå godt og barna elsker det =)
ellen-propellen Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Kjøttpølse og nesten kokte poteter legges lagvis i form med salt og pepper på hvert potetlag. Lag hvit saus og blan i masse revet ost.Hell over og ha ost på toppen.Gratiner i ca 15 min og osten er gyllen.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 din oppskrift skal jeg prøve Ellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå