Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 og jeg liker han veldig godt..... men avstanden er stor.... og vet ikke hva han vil eller føler..... flørter masse! Sukk hjerte.....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Føler det samme for en mann på jobben også. Selvom avstanden ikke er stor, men den er stor nok. Tør rett og slett ikke å snakke med han... Sier også sukk...
snellapella Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 ja... vi går å lurer på hverandre....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Flere som har kriblinger for tiden ja ?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Er storm forelska jeg.. sjekker fb og mobil hele tiden - men han liker tydeligvis å holde meg på pinebenken for ingen svar siden søndag.. vi har rota av å på i 4 år når vi har vært single.. f***- greier ikke gi slipp!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 det var lenge... hvorfor er det ikke blitt seriøst da? Jeg aner ikke hva det er med oss.... litt nyskjerrige på hverandre..... og så kjenner vi hverandre fra før.... han er kompis av min eks. og ...ja... han er en kjempegrei fyr...og vi har begge barn fra tidligere
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Er dere forelska alle sammen eller er det spenningen?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 4 år!!! Var/er dere elskere? Jeg som trodde at vi var trege. Elsker i 3 år, men skjer ingen ting.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 hvorfor orker dere bare være elskere i flere år? Hadde ikke orket mer enn maks ett år jeg
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Jeg som har elsker i 3 år. Grunnen til det er at jeg ikke vet hva jeg vil. Trives godt med singeltilværelse også.... Å ha en elsker er å få i pose og sekk føler jeg. Du er ikke forpliktet til noen, samtidig så føler man seg ikke alene heller.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 Jo, det kan jeg forstå... har hatt en elsker eller to, men ikke så lenge.... Syns det ble så vanskelig til slutt, man har barn... og så fikk ene følelser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå