Gå til innhold

det kribler litt i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg liker han veldig godt..... men avstanden er stor.... og vet ikke hva han vil eller føler..... flørter masse! Sukk hjerte.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det samme for en mann på jobben også. Selvom avstanden ikke er stor, men den er stor nok. Tør rett og slett ikke å snakke med han...

Sier også sukk...

Skrevet

ja... vi går å lurer på hverandre....

Skrevet

Flere som har kriblinger for tiden ja ? ;)

Skrevet

Er storm forelska jeg.. sjekker fb og mobil hele tiden - men han liker tydeligvis å holde meg på pinebenken for ingen svar siden søndag.. vi har rota av å på i 4 år når vi har vært single.. f***- greier ikke gi slipp!

Skrevet

det var lenge...

hvorfor er det ikke blitt seriøst da?

Jeg aner ikke hva det er med oss.... litt nyskjerrige på hverandre..... og så kjenner vi hverandre fra før.... han er kompis av min eks. og ...ja... han er en kjempegrei fyr...og vi har begge barn fra tidligere

Skrevet

Er dere forelska alle sammen eller er det spenningen?

Skrevet

4 år!!!

Var/er dere elskere?

Jeg som trodde at vi var trege. Elsker i 3 år, men skjer ingen ting.

Skrevet

hvorfor orker dere bare være elskere i flere år?

Hadde ikke orket mer enn maks ett år jeg

Skrevet

Jeg som har elsker i 3 år. Grunnen til det er at jeg ikke vet hva jeg vil. Trives godt med singeltilværelse også....

Å ha en elsker er å få i pose og sekk føler jeg. Du er ikke forpliktet til noen, samtidig så føler man seg ikke alene heller.

Skrevet

Jo, det kan jeg forstå... har hatt en elsker eller to, men ikke så lenge.... Syns det ble så vanskelig til slutt, man har barn... og så fikk ene følelser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...