Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Det må være noe i det at yttertrekket krymper litt, for uansett hvor mye jeg prøver å fordele dyna, riste den på plass så blir det KLUMPER i den innerste "klaffen" som som legger over barnet! Hvor vanskelig kan det være?! Arrrrrg. (godt å få det ut bare:-D) Jeg kjenner at jeg blir aggresiv og har lyst til å selge den flere ganger i uka, hehe. Skjønner i grunn at den ikke fikk så god score i testen, enkel er den ikke!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har hatet den posen siden jeg var praktikant for 15 år siden. Bestemte meg allerede da for at den posen skulle jeg aldri vurdere når jeg fikk barn. Makan til klumpete makkverk. Ville ikke hatt den om jeg så fikk betalt for å bruke den. Takke meg til at det finnes mye annet på markedet.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Har hele tiden tenkt at voksi classic er den varmeste og beste vinterposen, men det tar jeg tilbake! Skulle heller hatt en Urban, såå mye enklere. Reklamasjon? Det er jo ikke noe feil med den, den er bare vanskelig. Vil ha dunpose! Vurderer å legge den ut på finn, vi får se:) HI
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Odenwalder! Ingen over. Ingen ved siden. Elsker den lange versjonenen.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Kjøpte voksipose til første, brukte den en gang før jeg gikk over til dunpose. Burde nok prøve å selge den snart, merkelig mange som liker de posene. De er bare dyre og uhåndterlige.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 akkurat dette med poser til baby var på tv2 hjelper deg forrike uke voksi urban kom dårligst ut, en ting var at trekket krymper så mye at dyna ikke får plass inni som du sier, en annen ting var at den var den som var lettest antennelige av alle.. hele pose sto i full fyr etter 3 sec.. Så ja, ville solgt å kjøpt noe nytt ja..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har vært veldig fornøyd med den og har brukt den til to barn. Ikke har trekket krympet heller. Har holdt de gode og varme. Om du leser testen er yttertrekket av bommul og kan ta fyr, men innerdynen er av ull og brann hemende. Den smelter heller ikke slik de syntetiske gjør.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #10 Skrevet 6. desember 2011 Nå blander du. Urban vant hele testen, classic kom på sisteplass.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #11 Skrevet 6. desember 2011 Jeg liker veldig godt Voksiposene. Da jeg fikk nummer to kjøpte jeg en brukt voksipose på nett til en billig penge (300 kroner, tror jeg) og fikk en til å sy nytt trekk til meg, betalte vel 500 kroner for det. Med andre ord hadde jeg en superfin og ny voksipose til et slikk og ingenting. Samtidig kjøpte jeg en dunpose fra Troller (som jeg ser at er laget på akkurat samme måte som Voksi urban, som kom best ut i test), og den ble aller mest brukt da babyen var veldig liten. Men jeg skiftet litt om hverandre. Nå skal snart nummer to begynne i barnehagen og da kommer voksiposen med dit. Den kan man bruke i mange år og den er veldig fin når det gjelder varme og knyting, synes jeg. Dunposen er hjemme og brukes i vognen. Har gjort det samme med babyen, og det er deilig å ha to poser vi kan veksle mellom, så vi slipper å drasse med frem og tilbake fra barnehagen, pluss at jeg har fått det jeg liker fra begge posene. Men jeg synes ikke voksi er så slitsom da, eneste er at det kan være litt knotete å få på plass dyna eller vask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå