djuning Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Bestemte meg i dag for å begynne på det i dag, og lurer på hvor mange skal man ta? Det står 2 på pakningen, så,da er det det da kanskje? Aldri tatt dette før jeg. Hilsen meg.
mangolin™ღ♂ Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 På min pakke står det 2-3 kapsler 2 ganger daglig med mat eller vann.
Eucerin Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Hvorfor tar dere det? og hvor mange uker er dere på veg? Har dere snakket med lege osv om det er ok å ta? Jeg spør bare fordi jeg googlet, og fikk opp at det kan sette igang fødsel, gjøre så man ikke revner men også at ikke alle leger anbefaler dette. Skulle gjerne vist litt mere om det, kanskje jeg også burde kjøpe meg dette er 35 uker på veg
tmr84 Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Jeg tok dette forje gang og har begynnt på det nå for litt over en uke siden er35+5 i dag. Hadde god erfaring med dette sist sammen med fødselsforberedene olje. veldig fin fødsel og revnet ikke, han kom da en uke før termin med gode fødselsmål :0) sist tok jeg vel ca 4 om dagen (2morgen og 2kveld) frem til ca en uke før han kom da tok jeg 3 morgen og 3 om kvelden ;0) Jeg tok det for at det skal hjelpe på modningsprossesen, gjøre fødselen letter, og for min del fungerte det, vet jo ikke om det var det som gjorde det eller om det var tilfeldig ;0) men tar ikke sjangsen på noe annet denne gangen ;0) fødsel sist startet med vannavgang og 3 timer etterpå rier og 7,5 time etter det var han ute, 1-2 pyntesting. smertelindting lystgass og akupunktur :0)
mangolin™ღ♂ Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Jeg er i den 39. uken så om det skulle startet fødsel nå så har det ikke noe å si, begynte for 3 dager siden. Det er for modningen sin del. Jordmor sa at det var noe jeg godt kunne prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå