Gå til innhold

Hjelp, vil dette bedre seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nr 2, har 5 uker igjen.. Og de siste månedene(ukene) har jeg slitt litt.. Det lekker nedentil hele tiden.. Vet ikke hva jeg skal gjøre. føler jeg må skifte truse flere ganger for dagen, og buksene lukter etter bare noen timer. Vil dette bedre seg etter fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring føden og få dem til å sjekke at du ikke lekker fostervann? ikke for å skremme deg, men ei venninne av meg hadde det akkurat sånn og hun fødte 8 uker for tidlig.

Skrevet

Mulig at barnet ditt kommer før tiden?

Det eneste er vel å ta det med ro, og ikke stresser for mye.

Skrevet

Kan det være det? Jeg tror det er urin, og at jeg bare ikke har klart å knipe.. Men ble litt skeptisk nå.. Men merker man det ikke på rier dersom det er fødsel som er på gang?

Skrevet

Jeg lakk foster vann en ukes tid før vannet plutselig gikk. (Ante ikke at det var fostervann som lakk). Og jeg fødte 8 uker før tiden...kanskje greit å sjekke?

Skrevet

Hvordan kan en sjekke dette? Noen mulighet for å sjekke det hjemme?

Skrevet

Du kan ta på bind en stund- fostervann kan lukte søtlig og er normalt sett enten blankt eller svakt rosa.

Lekker du fostervann kommer det litt og litt, og det er lett å tro man tisser. Det trodde jeg, men det var jo fostervann.

Hvis det er det må du inn på føden, for da er det infeksjonsfare, og du må behandles med antibiotika- det er jo åpent opp til babyen. Er du i tvil, bør du ringe føden, uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...