Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 men hva søren er det røde lyset som blinker i bilen etter den er låst?(har ikke alarm på denne bilen)....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 det der irriterte meg gitt:P føler meg stokk dum her jeg sitter....men er ikke vant til den bilen...:S
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 En dør som ikke er helt igjen? Bakluka?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Hvor er det røde lyset? Jeg har sånt lys på låsen mellom setene i min bil. Det blinker på bryteren når bilen er låst.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 han hadde sikkert flirt av meg også. for jeg har null kunnskap når det gjelder bil. Det eneste jeg vet er hvordan man skal starte bilen og at man skal bruke sikkerhetsbelte....skulle ønske jeg kunne hjelpe deg, men er helt grønn selv.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Hva slags bil er det da? Og hvor blinker det?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 Bilen min har det samme og det er ikke noe galt.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #10 Skrevet 6. desember 2011 hahaha måtte ringe han å høre, men han visste heller ikke hva det var, har visst alltid vært slik... lyser på venstre siden under/rett ved siden av rattet...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #11 Skrevet 6. desember 2011 å kanskje det bare skal være slik da....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #12 Skrevet 6. desember 2011 Det er nok bare et "skremmelys" til tyver :-) Er mange biler som har det. Så det skal se ut som at det er alarm liksom :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå