Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Lurer på om det blir grønsakssuppe her, så kan vi spise rester i morgen.. Er alene hjemme med ungene i et par dager så da er det enkelt å lage noe som kan gjøres klart på forhånd.
Gjest irismor Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Ingen ide enda. Får ta et dypdykk i fryseren og finne noe.
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 hjemmelagd pizza med røkte kjøttpølser.. spennende gitt!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Tunfisk (fra boks) med makaroni, chilliflak og brekkbønner, alt blandet sammen med en dæsj smør. koster bare 7-8kr for en porsjon, og er kjempegodt!Q ( syns jeg, da...)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 pasta, kylligkjøttdeig, brokkolie, små tomater, og pasta saus.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #10 Skrevet 6. desember 2011 Ribbe med medisterkaker, surkål, rosenkål, gulrøtter, poteter og saus.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #11 Skrevet 6. desember 2011 Tror det blir pølsegrateng. Jeg leser til eksamen og har ikke lyst å stå på kjøkkenet og lage til middag fra bunnen av. Skulle gjerne slengt i en ferdig pizza for min del, men det hadde vi igår så barna vil nok ha noe annet =)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #13 Skrevet 6. desember 2011 Var akkurat på butikken, og her blir det enkelt. Kjøpte en pose med Psata De Parma og en boks med Picnic Skinke. Dermed blir det en gryte med pasta, ostesaus og skinkebiter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå