Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Er dere fornøyd med dem? Holder se seg hvite og fine? De er jo ganske så dyre, så jeg lurer på om vi skal ønske de til jul.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 jeg har både store og små holdt seg kjempebra! Ingen knivmerker og er like hvite som da jeg kjøpte dem for over 2 år siden.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Vi har de aller største middagstallerkenene fra Grand Cru: de får ikke plass i oppvaskmaskina!! Men de er utrolig flotte, og har ingen riper, selv om vi bruker de mye. Hadde jo ikke tenkt å kjøpe de største tallerkenene, men vi fikk de helt nye til 1/2 pris på finn.no, så da ble det bare sånn
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Mine har ikke holdt seg bra, jeg får litt knivmerker, men de går bort når jeg gnikker litt med sånn middel jeg bruker på platetoppen min. Vet om flere som ahr fått byttet til nye, mulig det var noen som ikke var bra for noen år siden. Har vel hatt mine i en tre fire år nå. Så om hun over her er veldig fornøyd, kan det jo bety at det kanskje var et parti som var dårlig. Utseende er jeg veldig fornøyd med
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Vi har de til hverdags tallerkener. Veldig fine. Har mye annet i samme serie. De er da ikke så dyre.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Jeg samler også på det og er kjempe fornøyde med det. Mine har ikke fått riper i det hele tatt. Bruker dem både til fest og hverdag. Pleier å gå innom Tilbords, for der pleier de å ofte å ha tilbud på dette serviset.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Blir du kundemedlem i Kitchn får du de nå på tilbud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå