Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Lille mann hadde rødlig oppkast natt til i går og natt til i dag? Han spiste ketshup på lørdag, men var bare litte gran. han kaster kun opp på natta. Hoster endel om nettene, så vet ikke om det har noen sammenheng da jeg ikke ser det før han våkner neste dag. Han gir ikke beskjed om at noe er galt i løpet av natta bare sover videre.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Tror det er en sånn gylden regel at maten er i magen, i et døgn! MEN hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt legen også fått de til å sjekke halsen hans. Det er sikkert bare at han har blitt så sår i halsen at det begynner å blø litt, men alikevel.. Greit å sjekke!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Er det jeg lurer litt på da å ringe legen, men er redd for å virke helt hysterisk hvis det bare er ketshup rester. Tar gjerne i mot flere meninger/ erfaringer også, ettersom legekontoret ikke åpner før 9 likevel.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Er det ikke bedre å være litt hysterisk enn å ikke være det? Det er jo helsa til barnet ditt. Burde være mer viktig enn å virke hysterisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå