Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Hva gjør jeg? Hentet han i barnehagen i går, og de fortalte meg at han hadde hatt litt blod i avføringen. han har liggi en uke med oppkast og diare, men er frisk igjen nå, så mistenker en rift eller at han rett og slett har klødd seg i rompa så det har blitt sårt ( slutta med bleie for tre uker siden..) Men bør jeg dra til legen med en gang eller kan jeg bare se det ann og se om det skjer igjen??
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Jeg hadde nok ikke dratt til legen etter èn observasjon av blod, men hadde kommet til å fulgt godt med på avføringen! Om jeg hadde sett mer, ville jeg tatt en tur til legen. -for sikkerhets skyld!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Jo, herre min hatt, ring legen! Det er sikkert ikke farlig, men blodig diaré er ihvertfall ett av symptomene på e-coli-smitte.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 garantert bare en rift.De får lett det ved mye løs mage eller hard avføring. Jeg hadde tatt det helt med ro og bare fulgt med framover.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Hadde han veldig hard mage? Var det frisk farge på blodet. Det er fort gjort å få en liten rift når man har hard mage og det er ikke farlig. Det er jo fort gjort også en konsekvens av omgangssyke.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Han har ikke diare nå, men hadde det forgje uke. Ser det nok ann litt, for han bæsja i sta, og da var det ikke blod. hl..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå