Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Jeg syns de har veldig mye fin julepynt på Skeidar og Kid i år, men kommer alt dette på halv pris i januar? Første gang vi feirer jul i eget hjem, så jeg er veldig fersk på å handle julepynt.... Har jo lyst til å kjøpe masse, men om alt er på halv pris i januar, så kjøper jeg bare litt i år og går heller "amok" i januar.. Eller er det bare den kjipeste pynten som blir nedpriset etter jul??
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Tror og håper det kommer på halv pris, for jeg har samme plan som deg )))
Gjest irismor Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Gå i butikken og sjekk siste uken før jul. Er en del butikker som setter ned julevarene da.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Jepp, ganske vanlig at de setter ned allerede før jul, eller hvertfall i romjula.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Noen butikker dere syns har veldig fin julepynt i år??
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Ja, det er vanlig å sette ned før jul, og hvertfall i romjulen.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Har sett mye julepynt på tilbud i romjula
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 De fleste setter ned uken før jul, og resten settes gjerne ned i romjulen så du må ikke vente for lenge med å handle. I januar er det gjerne tomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå