Gå til innhold

Den ene eller den andre, eller ingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke sammen med bf, og hans mor har ikke sett datteren vår siden en uke etter fødsel (8.mnd) og jeg har meget dårlig kontakt og forhold til bf. Hva bør jeg gjøre ang julekort?Jeg skal sende til de nærmeste...Hva bør jeg gjøre når det gjelder bf og hans mor, sende kort bare til hans mor, begge eller ingen av de??

På forhånd takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender kun til min familie og mine venner. Jeg ordner til min del av familien. Han står fritt til å gjøre det samme til hans familie. Det blander jeg meg ikke borti.

Skrevet

Vanskelig dette.... Jeg tror faktisk jeg hadde sendt kort til barnets besteforelder jeg....

Skrevet

Jeg ville sendt ett kort til hans mor, kanskje hun tar kontakt med barnebarnet sitt? Det skader iallefall ikke å sende ett kort.

Skrevet

Okay, takk!

Jeg har lyst til å sende kort til besteforeldrene, men er bare hans mor som har møtt datteren vår, hans far har ikke møtt henne ennå, men da kan jeg vel ikke sende kort til han??

Ja, det er vanskelig, hehe. Huff!

Skrevet

Ja, da sender jeg kort til hans mor og ikke bf eller hans far?!

Da kan jeg hvertfall sendt et kort som du sier. Men det blir ikke dårlig gjort at jeg sender til hans mor og ikke far, som ennå ikke har møtt henne? Eller skal jeg kanskje bare droppe å sende til den siden av familien?

Beklager at jeg spør, men dette er meget trist situasjon og jeg er så forvirret og usikker rundt disse tingene. Men takk, det hjelper å få svar fra andre ang dette! :)

Skrevet

Jeg sender til hans familie også. Farmor til barnet har også bare sett barnet 1 gang. Jeg gir faren ett når jeg treffer han. Gidder ikke å kaste bort penger på frimerke;)

Skrevet

Eller så sender jeg bare kort med bilde av henne til alle sammen, slik at jeg får dette ut av verden? Så får alle noe?

Skrevet

Jeg tror jeg ville sendt til begge besteforeldrene. Særlig når bestefaren ikke har sett henne, synes han sikkert det er koselig å få et bilde.

Skrevet

Det går også an:)

Send noen bilder i en konvolutt, og skriv på navnene til far og farmor og hvem ellers det måtte gjelde:)

Skrevet

Greit, da sender jeg kort med bilde av henne til begge besteforeldrene og bf. Får dårlig samvittighet om jeg sender kort og bilde til foreldrene hans og ikke han.

Men hans to voksne søsken bør jeg vel ikke sende til, 23 og 31 år?

De har ikke møtt vår datter ennå de heller, men skal jeg gi de også kort med bilde? Evt sende det til bf så kan han gi det til sine søsken så sender jeg kort og bilde selv til hans besteforeldre??

Tusen hjertelig takk for svar, dette hjalp meg masse! Føler meg mer sikker og lettet på mitt valg nå! Takk :)

Skrevet

Send til begge besteforeldrene, skrev bare bf sin mor siden du kun skrev om henne i innlegget. Ikke alle som har to foreldre vet du.

Skrevet

Jeg ville sendt til bf sine søsken, kan være at fars familie ønsker kontakt med barnet selv om bf kanskje ikke ønsker dette. Det skader iallefall ikke gi dem en sjanse om du ønsker at barnet skal kjenne fars familie. Jeg ville sendt alt til enten besteforeldrene eller barnefar, men sender du til barnefar bør du vite om han gidder å levere kort/bilder videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...